Puneți ulei în salată

salata_500

Renunțați la dressingul de salată lipsit de grăsime fără să vă simțiți vinovați. Sosurile de salată grase sau cu grăsime redusă ne ajută corpul să absoarbă nutrienți din legumele crude mai bine decât sosurile fără grăsime (ulei), spun doctorii de la Universitatea de Stat din Iowa, SUA. Ei au servit la șapte persoane salate cu spanac, lăptuci, morcovi și roșii cu un sos conținând 0.6 sau 28 g de grăsime. După consumarea fiecărei salate, cercetătorii au luat probe de sânge pentru a măsura carotenoidele, nutrienți care protejează împotriva cancerului și a altor boli. Atunci când oamenii mănâncă salată cu ulei sau cu dressing sărac în grăsimi, absorb carotenoide mai repede decât atunci când manancă salata lipsită de grăsimi, care nu permit absorbția.

Avem nevoie de grăsimi pentru a absorbi carotenoide, spune cercetătorul Wendy S. White, nutriționist. Dar nu va încurajăm să vă înecați salata într-un dressing plin de grăsime. Folosiți sosuri cu conținut redus de grăsimi, pentru a optimiza absorbția de carotenoide și a limita aportul de grăsimi.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s