Fast-food care nu îngrașă

fast-food

Să zicem că vă place să fiți în formă, dar treceți printr-o perioadă când stați mult cu ochii lipiți de televizor sau lucrați până târziu la computer. Tentația de a mânca ceva improvizat la repezeală este mare și îi veți ceda în mod inevitabil. Rebecca Foster, nutriționist britanic, vă recomandă:

Fără grăsimi sau calorii. Cumpărați frigărui, hamburgeri la grătar, pui fără piele și chifteluțe de pește și abțineți-vă de la cartofi prăjiți, hot-dog sau pizza.

Snacksuri. Renunțați la pufuleți și cartofi prăjiți! Ronțăiți mai degrabă floricele de porumb sau covrigei, alegând sortimentele mai puțin sărate.

Băuturi dietetice. Beți apă minerală carbogazoasă amestecată cu suc natural de fructe, cola dietetică sau bere fără alcool (aceasta din urmă cu moderație).

Dulciuri. Înlocuiți înghețata sau gogoșile cu iaurt dietetic de fructe sau prăjitură cu fructe făcută în casă. Altă soluție sănătoasă ar fi un amestec de fructe confiate, nuci și fulgi de ciocolată. Și nu uitați: fructele proaspete sunt de departe cea mai sănătoasă variantă.

Anunțuri

Un gând despre “Fast-food care nu îngrașă

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s